Części John Deere
Nie znaleziono produktu '' dla ustawionych filtrów. Czy chcesz przeszukać w całym katalogu?
Oryginalne smary John Deere zaprojektowano z myślą o nowoczesnych maszynach rolniczych tej marki. Zachowują skuteczność w szerokim zakresie temperatur, a dzięki odpowiedniemu stopniowi gęstości (NLGI 2) docierają do trudno dostępnych miejsc i utrzymują się w nich przez długi czas. Zmniejszają tarcie, chronią przed korozją i wydłużają żywotność łożysk oraz innych elementów ruchomych, co przekłada się na stabilną pracę urządzeń.
Do wyboru są różne rodzaje smarów, dopasowane do specyfiki zastosowań. Smary John Deere nie zawierają substancji, które mogłyby uszkadzać gumowe uszczelnienia czy inne elementy konstrukcyjne maszyn JD. Podobnie jak w przypadku innych części do John Deere – takich jak filtry, paski czy materiały eksploatacyjne typu płyny chłodzące – smary te powstają z myślą o pełnej kompatybilności i niezawodności sprzętu. Specjalistyczne opakowania i szprycówki ułatwiają szybkie i precyzyjne smarowanie, co usprawnia konserwację w terenie.
Smarowanie oryginalnymi preparatami idzie w parze z rygorystyczną kontrolą jakości – produkty muszą spełniać wymogi międzynarodowych instytucji, takich jak NLGI, oraz norm dopuszczających je do użytku w maszynach John Deere. Każda seria przechodzi testy wytrzymałościowe i sprawdzenia odporności na temperaturę, wodę, kurz oraz działanie różnych substancji chemicznych, a cały proces produkcyjny jest monitorowany, by zapewnić powtarzalność jakości. Jeśli zależy Wam na zachowaniu gwarancji i niezawodnej pracy maszyny przez lata, stosowanie oryginalnych smarów do maszyn rolniczych to najpewniejsze rozwiązanie.
Smar Grease-Gard to doskonały wybór do smarowania i zabezpieczania elementów mechanicznych w ciągnikach, kombajnach i innych maszynach rolniczych. Chroni przed korozją i zapewnia niezawodną pracę nawet w trudnych warunkach atmosferycznych. Produkty JD opierają się na wysokiej jakości składnikach – takich jak molibden i lit – co przekłada się na dobrą wydajność w różnych warunkach eksploatacji (a smary z domieszką molibdenu są szczególnie polecane do punktów pracy narażonych na duże naciski).
Warto pamiętać o częstym smarowaniu, zwłaszcza jeśli pracujecie w ekstremalnie mokrych i błotnistych warunkach – regularne smarowanie minimalizuje ryzyko awarii i poprawia wydajność maszyn.
Zanim zabierzesz się za smarowanie, zawsze zaparkuj maszynę bezpiecznie na płaskim podłożu i wyłącz silnik. To podstawa bezpieczeństwa.
Nakładaj smar za pomocą tłoka smarownicy, wykonując kilkukrotne, kontrolowane porcje; unikaj nabijania 'na siłę', bo możesz uszkodzić uszczelki. Pamiętaj, że smar musi dostać się na ślizgacze, łożyska, przeguby i inne ruchome części mechanizmu.
Elementy szczególnie narażone na wysokie temperatury lub obciążenia wymagają smarów o odpowiednich właściwościach wysokotemperaturowych i EP (ekstremalne ciśnienie). W urządzeniach z centralnym systemem smarowania kontroluj i uzupełniaj smar zgodnie z zaleceniami producenta.
Nie smaruj też części, które tego nie potrzebują – np. tulei dźwigni zmiany biegów. Jeśli ich praca jest utrudniona, najpierw sprawdź czystość i stan tych elementów. Unikaj również nadmiernego smarowania przegubów i łożysk – może to uszkodzić uszczelki lub powodować nadmierne opory.
Przechowuj smary w suchym, chłodnym i czystym miejscu, z dala od bezpośredniego światła i źródeł ciepła; najlepiej w temperaturze około -20 do +30°C. Zawsze używaj czystych narzędzi i końcówek, zamykaj pojemniki po użyciu i unikaj kontaktu smaru z brudem, kurzem i wilgocią – mieszanie różnych rodzajów smarów jest zabronione, bo obniża ich jakość i właściwości smarne.

Odbierz 50zł na Twoje pierwsze zakupy przy zamówieniu od 500 zł!
Zyskaj więcej od pierwszego kliknięcia – dołącz do nas i odbierz swój rabat. Utwórz konto w naszym sklepie, wpisz w koszyku kod: 50START i odbierz 50 zł na pierwsze zakupy.
RolnikKupuje.pl
Moje konto